Tilde Elin P

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Och om igeeen..

Av Tilde - 5 november 2013 20:29

Heejj, det här är nu åttonde bloggen jag har här. Tar alltid bort alla för får typ EN läsare om dagen..   


Idag har jag inte gjort så mycket skolan , mammas jobb och chillat ;). Imorgon börjar vi med våra nobel arbeten och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om... tror det blir medicin ;p.

Fotboll torsdag läxor och bla bla bla! jag orkar liksom inte. 

Outfit idag: 

svart linne

hängsle byxor med stenar/nitar på

svart bälte med strass

stylat hår

örhängen

ont i halsen :/

 orkar inte ladda upp bild.:) ni får se outfit imorgon istället :)


Ha det bra! Kram. Tilde. 


Låten gör mig luuugn....men den är inte bäst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde - 5 november 2013 20:46

Instagramm: tiildeelinprambeerg Videofyme: Tilde Elin Pramberg ...

Av Tilde - 5 november 2013 20:40

Delar med mig.    Ansiktsmask mot akne Rivet äpple och honung blandas, smetas ut på ansiktet och låt torka. Tvätta av med ljummet vatten.   Avocadomask för solskadad hyMosad avokado Lugnar solskadad hud. Utmärkt mask för torr hud. Använd skal...

Presentation


Heejj! Jag heter Tilde och är snart 12 år. Mina intressen är fotboll och kompisar. Här kommer du få läsa om vad jag gör om dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards